fashion foto friends french

Yeah! Kom på 4 saker på F som jag har gjort !
Bäst jag är!

den första Fashion då. (mode för dom som inte kan engelska)
nä, jag är inte så moderiktig av mig utan köper/tar på mig det jag passar i och jag tycker är fint. Dock tycker jag det är
kul med mode, att läsa och titta på mode. (Vilken tjej tänder inte på ett par 10 cm högklackar? :D)
sminkar mig knappt eftersom det bara förstör min extremt jobbiga hy. dock håller jag på rätt mycket med
håret, men det är en annan sak. Den enda "modetidning" jag läser är Glamour för den är liten och det finns roliga saker i den.
Det "fashiongrejerna" som jag har gjort är alltså shoppat och läst en modetidning. (yeeah i'm cool as hell)

Foto
köpte alldeles för dyr fototidning men jag älskar den.
"Fånga dina bästa bilder  någonsin"
"Lär dig jobba snabbare i Photoshop"
"Makroobjektivs-test"

heeeeeeeeeeehehe       ......dreggel

Friends
Enkelt.
Varit med kompisar.
Emmalina kom vid 10 (på kvällen, alla sover på samma tid på morgonen) för att hon hade tråkigt..
Kollade på How to loose a guy in 10 days. Matthew Mcconaughey är våran nya "dregla-över-kille-för-att-han-är-så-seeeeeexig-!!!!!!!!!"      Sedan var jag tvungen att ta reda på vem som spelade Kristen Stewart's naglar i Twilight och kom fram till att det var hennes egna. Stor besvikelse.
Förövrigt kommer Emmalina döda mig om jag öppnar en sida i Twilight-serien. Jag har kritiserat böckerna och har satts i Twilight-karantän i 1 och ½ månad.  Typ 4 dagar innan jag åker till Canada. Jag kommer dö.
Jag kommer även dö nästa sommar. Eclipse (tredje twilightfilmen) går i Sverige när jag är borta. Emma fick hysterianfall.

French
Edith Piaff
Carla Bruni

Nathalie :D:D:D:D:D

Kan snart hela Chanson D'amour utantill och La Foule




Värt att dreggla floder över?
LÄTT





Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHH!!! älskar ditt blogginlägg asså ! XD "jag kommer även dö nästa sommar" ahhah xD

o "dreglar stort" din bild! =D

2009-08-24 @ 16:32:26
Postat av: Emma-lina

heheh den över e från mig (a)

2009-08-24 @ 16:33:18
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA

Men du sa att jag skulle dö! XD

Du får bestämma hur!

OCH JA! MAN DREGGLAAAAAAAR!!!!!! STORT

2009-08-24 @ 19:07:40
Postat av: nathalie

edith piaff!

fika!

foto!

och promenader :D:D:D:D!

2009-08-27 @ 21:56:37
URL: http://nathaliieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0