när jag blir gammal tänker jag....

.... bli en riktig surkärring som lyssnar på Edith Piaf, stickar och skriker åt alla som är närheten och är allmänt förjävlig.


min nyfunna Edit Piaf skriker ut i mitt rum där jag går och väntar på nånting som jag inte ens vet vad det är.
patetiskt men sant. jag har gjort en lista på saker jag vill göra på den ynkliga lilla skitbit som finns kvar på sommarlovet.
har missat rätt mycket, men det har varit rätt bra iallafall.





edith piaf



emmalina sov över och vi såg "a walk to remember".
jag trodde allvarligt att jag inte skulle sluta tjuta! måste vara den första filmen som jag gråtit till förutom titanic (som jag såg när jag var typ 7...)
har du inte sett den? se den!
men var beredd på bölattacker ;)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0