Nivea créme är fan det bästa som finns :D

i suck.

två ord.

hahahahaha........ nä


IALLAFALL
Bilder kommer, när jag har lagt in dom på daoutan. tills dess får du/ni ........ vänta

jag har faktiskt ett liv, som jag iförsig ska blogga om men iallafall.
Liten summering.

Jag har grattat therese för hon fyllde år. Inte bara för att hon är den bästa vän jag har utan också för att hon
faktiskt fyllde 15. och DET är en speciell ålder. 
Blev iallafall vääääääääääärldens mysigaste kväll med barndomsvänner. (ja, sånna vi lekte svarta/vita damen på fritids med) kondomtårta, cpfoto, bad och gitarrspel. somsagt bilder kommer ;)

innan dess har jag badat och solat. jag har blivit brun! igen. fast jämfört med mamma är jag fortfarande ett spöke.

jag har fikat med en annan högst älskad vän (ja, bilder kommer på det också :P   )
sen sprang vi omkring och tog kort. myspys!

väntar på dåligt väder så jag kan lägga in bilder men tills dess

UT OCH BADA! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0