Nycklarna upphittade :D

Fick ett brev imorse från Smart Safety. Mina nycklar som jag tappade bort för typ 1 månad sen eller något har blivit upphittade, satt i närmsta postlåda och snart hemma hos mig. Fan vad glad jag blir när det faktiskt finns så ärliga männsikor som gör sådana grejer. Cred till den okända personen. ;)

Jag har bestämt mig för att läsa ut den tredje twilight-boken (Ljudet av ditt hjärta) låååååångsamt...
superintressant liksom.. men det går inte bra för nu är det bästa kapitlet och sen blir det jättebra och sen förstörs det massa i fjärde boken.. alla fattar ju liksom vad jag menar ;)

Igår gick jag och Therese jättelångt!!! Häftigt liksom..
sen sträckte jag mitt knä.
fast vi hade kul iallafall hahaaha :D och så fick vi köldskador från glassen... och det regnade. MASSA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0