Matrix-nörd

Jag har tagit mig igenom Matrix-trilogin och vad ska man säga?
Vart är det hederliga skjuta = död? I Matrix tar maskiner över världen och mitt logiska tänkande säger att allt kan inte stämma, för vartifrån får dom energi när världen är täckt av svarta. Ingen solenergi iallafall...
Jag är inte så insatt i Matrix, speciellt inte när man sitter med 39 grader och ser ut som ett dreglande apatiskt barn.   Det mest hemska var att vakna klockan fyra på natten av att ha så ont i kroppen.. ville nästan skrika :(
Tycker om lärare som skjuter upp saker, speciellt när det snart är jullov. Har fortfarande inte köpt en enda julklapp.
Om jag har överlevt tills imorgon, ska jag ta mig tid att läsa Brott och Straff. Lite omväxling från Twilight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0