So tell me when you hear my heart stop

"låg på golvet och stirrade upp i taket. stirrade helt meningslöst på en prick i taket som,
efter ett tag verkade röra på sig fast den var helt stilla.
Jag börjar allvarligt bli psykiskt störd."

Helt meningslöst text som inte betyder något men iallafall.
Jag borde skriva om glada saker. Inte problem som jag på något sätt lyckas skapa.
Men nu gör jag väl inte det, har inte tvingat dig att läsa.
Gå ut och var glada, jag ska jobba på mitt humör.




Near to you- A fine Frenzy



Possibility- Lykke Li


Roslyn-Bon Iver & St Vincent

Kommentarer
Postat av: Blondiinbarro

KOllöa in miin blogg:)

2009-12-09 @ 07:35:05
URL: http://blondiinbarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0