Jag börjar utveckla tvångssyndrom...

jo, jag gör snart det.

jag är fan jätteosocial men jag orkar faktiskt inte. inte nu. men nästa vecka. då orkar jag :D
jag har under dom senaste dagarna plockat blåbär och skämt ut mig tillsammans med emmalina framför
en ful kille. fast det var hans fel för han kastade sig framför oss och fångade en freesbee (stavning?) med världens glimt 
i ögat samtidigt som jag pratade i telefon med mamma. klart man får anfall då. och hon fyller på på tisdag och jag har köpt biljetter till nåt med robert gustavsson. 

jag lovade mig själv att faktiskt hitta nån i sommar, men jag har inte lyckats.    okej... om jag beter mig som jag gör nu är det inte så konstigt!  men iallafall! jag är fan trött på att inte ha nån. det var ju nära förut men det dog ut pga av mig.
fast jag har ju planerat att leva länge så klart man hittar nån. det tror jag faktiskt alla gör, till och med du som läser, 
även hur hopplöst läget just nu ser ut. 

har även tappat bort min kreativa sida, speciellt för fotografering, så det kanske tar ett tag innan det kommer bilder,
men jag lovar att jag ska försöka. ska börja rita upp idéer för fotografering :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0