now or never

nu eller aldrig.


startar jag en blogg.
klockan är typ 4. kan inte sova.har ingen lust att sova.
solen har gått upp, om man nu kallar det för sol. för det regnar.det är ljusare ute...

jag har lyssnat på r&b musik i fyra timmar. frivilligt.
sånt gör jag inte normalt.det händer ungefär två gånger per år.

kliar lite på myggbetten på benen..
"let's have some fun, this beat is sick, i wanna take a ride on your disco-stick"
kliaklia.      gräva i godispåsen efter djungelvrål.

senare idag ska jag vaxa benen. fast det är syster som drar bort det.
helvete vad ont det kommer göra.






Kommentarer
Postat av: Bella

Funkade det vaxet bra ?

2009-07-12 @ 11:09:08
Postat av: Anonym

fått stubb efter en vecka men annars funkar det rätt bra.varmvax är nog det bästa men gör ondast. jag använde strips som gör mindre ont men håller inte lika länge.

2009-07-13 @ 13:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0