First things first

"Herreguuuuuuuuuudärsåledsenöverattjaginteuppdateratomgomgomgomgom!!!!"
Hej jag har ett liv utanför datorn.
Men iallafall. First things first.
NEW MOON VAR SÅ GRYMT JÄVLA BRA JAG GRÄT MASSA OCH EDWARD VAR SÅ HET
OCH JACOB FÖR DEN DELEN OCKSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
så.
Men den var riktigt bra. Ännu bättre edtersom jag är "big fan!" av allt som har med Twilight att göra
förutom sista boken (Breaking Dawn) FÖD INTE BARN!!!! (hahaha spoiler)
Ska jag ta snabb resume om dom senaste dagarna?
Sovaövertacokväll med E, T
snacka till 5 på morgonen, kondomer OCH jag har fått känna hur det känns att ha ca 90 kilo på sig.
Jag dog, men nu vet jag hur det känns.
Cpbarn på tennisen. jag dräper dom snart (och jag får pengar för det :D )
Hitlerprov, Egyptieprov, Plastikglosorprov,Atomprov och ett utkast.
Me <3 läxor
Nu ska lägga mig på kudden och läsa min alienbok,lukta på mitt te och tänka att det snart är jul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0