Fredag den 13

Jag är den nya Jesus. För jag halkade på ett bananskal.
Det alla trodde var omöjligt, det som bara händer läskiga clowner på cirkus händer på riktigt.
Jag halkade på ett jävla bananskal.
Och jag hade spanskaprov vilket gick skit antagligen, fast jag hade pluggat. Och dom 4 sista som var kvar
fick använda lexikon och Odscar gick ut ur rummet vilket resulterade i att nån fuskade.

Resten av kvällen var seg.Tvingade mig själv att plågas igenom postkodsmiljonären eftersom min lillebror
"kan" alla frågor. Sedan kom det räddande smset från Emmalina som själv behövde räddas från innebandy.
Hyrde film, precis den sorts film jag behöver just nu (hosthost) Nu har Emma gömt filmen någonstans i mitt rum.
Och jag kan inte hitta den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0