Ibland blir det inte som man vill

Precis.
Jag dissar lucia för mina betyg. G3333333k x1000
Jag och Emmalina sätter på kondomer på huvet, ser totalt idiotiska och skrattar till vi dör.
(vågar inte lägga upp bilderna, dom är läskiga...)
En tennislektion slutade med applåder, och imorgon har vi simhall.
Vill,vill inte.
Minnen som sitter fast och inte vill försvinna. Tänker NEJNEJNEJ
när plötsligt allting blir värre exploderar allting.
jag känner mig lite som pearl habor,world trade center samtidigt.....
Eftersom det alltid finns någonting positivvt i allting så ska jag på New Moon imorgon
och på fredag blir det kvalitetstid med mina Healers :)
Det är alltid fint .

Kommentarer
Postat av: cecilia

awwii älskar din design sötunge!<3 new moon snart pepppapeppppa!! :D:D:D:D

2009-11-19 @ 20:58:54
URL: http://ceciliala.blogg.se/
Postat av: nathalie

sv: hah ja!! :D:D:D:D:D:D:D Fan va bra det kändes!!!

2009-11-20 @ 19:29:14
URL: http://nathaliieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0