Igen.

Idag föll första snön. Nu snöar det som fan, det blåser och det är grisigt kallt.

Jag tror jag gjorde ett misstag att läsa msn-konversationer från november,december 2008.
Plötsligt kom allt tillbaka på två sekunder. Hur dåligt jag mådde. Hur jag kände. Vad jag såg och hörde.
Det känns nästan läskigt nu när jag sitter och dricker min varma choklad att det faktiskt är ett år sedan.

Dagar då jag inte orkade gå till skolan pågrund av hur jag mådde och vad folk gjorde.
Det hände aldrig någonting, alla dagar var likadana. På ett sätt känns det som att det upprepar sig
fast ur en annan synvinkel. Jag mår bättre nu än vad jag gjorde, jag är gladare.
Men fortfarande sitter den där obeagliga känslan att allt skulle kunna bli likadant. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0