jag lyckas bra

greta sover i min säng.

Och min kamera är på sängen och om jag går dit väcker jag henne.
Jag kom på att jag ska skaffa en liten hund (eller en katt) när jag lever mitt singelliv som kommer bestå
av jobb och one night stands!

Ja lyssnar på indianmusik, har bakat bullar,lagat mat och städat mitt rum för att inte
tänka på saker som hände idag. Självklart kommer dom tillbaka nu när jag tänker på dom.
Kommer ta ett tag att vänja sig vid att få magen att sluta få fjärila sig och tänka NEJNEJNEJNEJSLUTATITTANU!!!!

Jag har en invalid spanskaläxa att göra + läsa en invalid engelskabok.
MEN! Jag kom på hur jag ska göra med allt om gymnasiet, äntligen!
Finns alltid något positivt i allting,tänk på det kära barn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0