jag tycker inte om hemkunskap längre

Varför måste våran hemkunskapslärare spruta Klorin på VÅRAN diskbänk när JAG redan mår PISSILLA!???
(Klorin är ett rengöringsmedel som luktar rent klor)
Det var asläskigt eftersom allt svartnade. Desutom dissar hon alla när hon säger fel på hur mycket
grovt mjöl det ska vara i bröden vi skulle göra så att mina bröd blir smulor...
Kort dag för mig eftersom jag gick hem. Spydde lite, men mår annars bra.
Tror inte jag har grissjukan iallafall. Har ingen feber.

Försökt att lära mig min och systers låt på gitarr (An end has a start-Editors) That's Love




Dom har förövrigt underbar musik och sångaren är brittisk och grymt snygg :D





Måste även meddela att jag har tillstånd att gå på NATTPRÄMIEREN AV NEW MOON DEN 19/11 23.59
NÅGON ÄR GLAD IALLAFALL :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D



Jag kanske börjar tycka om hemkunskap snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0