vi lever en konstig värld

Idag såg vi en tysk film som hette Die Welle (Vågen)
Den fick mig att tänka på hur sjuk världen kan vara ibland, eftersom det hade hänt på riktigt.
Folk kan verkligen gå hur långt som helst för att slippa vara missnöjda, men i slutändan
dör dom iallafall.

Eftersom mitt huvud är lite cpstört kommer dom vanliga tankarna såklart på vägen hem.
Att han faktiskt kommer och springer efter mig, försöker förklara,
säger att han är en idiot och att han är så ledsen.
Fast jag vet att det inte kommer hända..

Hur många gånger kan ett hjärta förstöras innan det slutar slå?
Jag tänker: Sluta, det räcker nu! Vill du bli sårad igen??


Ne, inte den bästa dagen kanske. Den kanske kommer imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0