här kommer alla känslorna

Skolfotot kom igår. Och jag smälter in med mina kläder i bakgrunden igen!
Både i 7:an och i 9:an (var inte med på åttans)  I 7:an hade jag min svarta Burberry-kofta och jag stod på kanten
och det var en svart bakgrund. Nu i nian hade jag svarta byxor, jag SATT ner (första gången i mitt liv) och byxorna smälte såklart in. Im the black jellygirl

Har snart packat klart och får panikkänslor nu! Kommer ju inte träffa Greta på ca 3 veckor. Hur ska jag klara mig!!?

och hur ska jag annars klara mig. 3 veckor och inte träffa ...
kanske glömmer jag bort, eller så stannar det kvar

JAG KANSKE TRÄFFAR EN VISS ROBERT PATTINSON FAST HAN ÄR I VANCOUVER!!!
JAG KOMMER VARA I SAMMA LAND SOM HONOM!! OMR!!!!! (oh my robert)
Finns säkert bussar från Toronto :D :D :D :D :D :D


funderar på att publicera den där jävla bilden till tävlingen på bilddagboken. iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0