ÄGG OCKSÅ!!!1!!!111

Ångrar lite att jag kollade på den där jävla Red Eye igår. Flygfilm med Rachel Mcadams.
Ungefär som alltid, tjej flörtar med fel kille, den felande killen hotar att dödas tjejens pappa om inte
tjejen ringer till hotellet hon jobbar på för att nån viktig gubbe ska byta rum för han ska dö, tjejen gråter,springer
snabbt hem till pappa, fel-killen kommer efter, jaga i huset, PANG , fel-killen död. slut.
Inspelad 2005, såg ut att vara gjord 1999.

Börjar bli lite nervös inför Canada-flygningen, vilket jag inte borde vara eftersom jag gjort nästan
samma resa två gånger innan. Fast jag åker själv denna gång.



Jag är lika fjantig som småbarnen jag tränar klockan 9 på morgonen.
Och ja! Min säng står vid skrivbordet, extremt mycket mysigare ;)

Kommentarer
Postat av: astriid

ÄGG OCKSÅ! HAHAHA!

2009-09-28 @ 19:27:05
URL: http://astriidg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0