börjar bli paranoid

Sov hos emmalina igår.

Ångrar lite smått att vi såg The Stranger.
Är exremt påverkad av filmer där det handlar om äckliga masker, och folk som springer omkring
och man inte om dom är bakom dörren, i den mörka hallen eller under bordet.
Klarar inte ens se på postern utan att få mardrömmar

Just den scenen ger mig..... obehagskänslor
Blev inte bättre att den var baserad på verkliga händelser och att vi titta på den med Blue-ray.
Glöm inte att låsa dörrar och fönster!


Det positiva var att vi tittade på dom normala happy-ending filmerna.

Nick&Norahs Infitive Playlist.

Lätt min nya favoritfilm! Michael Cera är min nya I<3You-kille :D
Så extremt söt och allt. Hela filmen var så underbart gullig!

Den andra filmen va Dumpa honom

OMG! Precis vad jag älskar!
Lite komplicerade kärlekshistorier som alltid slutar som man vill!
Gör fler sådana här filmer!

Resten av kvällen bestod av grisskratt, ordfraser som "Lyktstolparna GÅR!!!! (skämtet som fortfarande är kul
efter 2 år) ,"EMMA NU VANN JAG!! JAG SOVER NU !!! (jag vann Uno klockan halv 5. Jag var inte vid medvetande medans Emma var hyper. Jag fuskade dock) Natt-frukost klockan 4.(införa ny tradition kanske?)
Vi borstade tänderna ett flertalgånger för att hålla oss vakna och spelade Uno.



Jag är rädd för min säng, kommer fan inte kunna somna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0