imorn imorn imorn

drar mamma och jag ut med gpsen (alexander hänkar) ner till malmö, hämta pappa, åka tillbaka
till landskrona, ta båt,åka över till polen,hamna hos faster (NEEEEEEEEEEEEEEEJEEE),köra långt.

*småprotester*

åka till hus :D

eftersom det ligger ute i skogen, nånstans nära tjeckien, är jag inte säker på att det finns internet, men!
jag har faktiskt mobilen med mig :D  don't have my number? synd för dig..
laddat tha computer med säsong 1,2 av True Blood ( <3333333333333333333333)
Säsong 1 av Being Human
Säsong 3 av Little Britain
State of Play
Confessions of a Shopaholic

+ 1 säsongen av Sex and the City!!1!!1!


OCH JAG HATAR DIG EMMALINA FÖR ATT JAG INTE FÅR PACKA NER MIN ÄLSKADE TWILIGHT-BÖCKER
UTAN FÅR NÖJA MIG MED "THE HOST" OCH SANDOR/IDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@@@@@
fast du får inte se twilight, men inte jag heller... :(
Ha det bra på Rodhos!<3 (till emma alltså :P)

Medans jag paddlar vandrar,tar kort och slappnar av och kollar på massa film (och emma badar,solar)
sitter resten av klassen i kanadensare och kämpar sig fram i 4-5 timmar.
(men fan vad jag vill vara med er iallafall!)


jag kommer sakna Odscar mest av alla.
min egna personliga lustgas och sömnmedel..... :(

Kommentarer
Postat av: cecilia

vi hade faktiskt riktigt kul! dock skulle jag gärna åkt iväg så jag kunde ha fått fota! :( :))

2009-09-14 @ 19:13:47
URL: http://ceciliala.blogg.se/
Postat av: julia

söt blogg!

2009-09-17 @ 12:11:35
URL: http://juliascribble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0