Kan man bli tystare?

Idag hade jag min första tränarlektion.
Jag ska alltså lära små barn tennis. Nu tänker vissa:
Hur i helvete ska hon lära barn tennis?

Men jag tyckte själv att det gick ganska bra. Första gruppen bestod av tre små pojkar,
som knappt kunde nånting utan ville kasta omkring bollar och köra Tuppen hela tiden.

Andra gruppen bestod av en liten liten pojke som pratade lika tyst som nyfödda hamsterbarn snackar
med sina hamsterföräldrar. Eftersom han var så liten var han kanske släkt med dvärghamstrar..


Sova över med Emma-Lina och titta på massa filmer, bla Twilight för vi har (Hör och häpna!!)
ALDRIG sett den... tillsammans. Fruktansvärt fruktansvärt! Så vi måste skrämma upp oss lite
med The Stranger :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0