vad ska man ta sig till, när man inte vet vad man vill ?

sitter här med greta i armarna. hon kuttrar på lite förnöjt (hon är alltså ett marsvin, för dom som inte vet)
en liten skitunge är hon, dels för att hon bajsar överallt och att hon är allmänt bortskämd.

hade en liten trevlig lagdag med hela M-laget idag. Lärarna är så smarta att dom väljer en plats som knappt
ingen vet existerar, men tyvärr så visste några vägen. annars hade jag gärna sluppit.
blev det vanliga, tipspromenad, olika roliga stationer och naturligtvis brännboll. snälla kom på nått nytt!

slutade alltför tidigt, började cykla iväg och natahlies kedja hoppa. eftersom jag var det närmaste offret
fick jag dra henne hem. det var faktiskt rätt kul :D (pinsamt läge)

cykla hem och låta timmarna gå.
använde tiden till att få panik, ångest och rädslan för att inte veta hur jag ska göra..
blev räddad av amanda som tillsammans med johanna var sugen på glass. vi gick till the famous "donken" som det
heter nuförtiden.

får damp på mig själv för att det inte blir som jag vill!!!111!!11!111!1


alltså jag blev lite småkär i en rolig effekt som heter tilt-shift.
man kan med ett speciellt objektiv ta bilder som ser ut som att dom är tagna i en liten liten modellstad.
om man nu vill betala 50 tusen för ett sånt objektiv.

man kan göra detta i photoshop, som jag då :P
vet inte om jag är nöjd eller inte. gjorde ett försök


Hemma




Bild från i julas, Rockfeller Center New York


Hämta upp pappa i Malmö och åka till Polen. Slipper iallafall kanotpaddling/övernattning med klassen,
även om jag faktiskt hade velat gå på det. förra gången var riktigt kul!
Försökt lära mig den inköpta tomtom-gps'en. Jag körde i 15 km/h på köksbordet. enligt den alltså.

rummet är fyllt av buddha-musik. det låter som någon blanding av en turkisk,rysk och indisk marknad.
greta sitter fortfarande och kurrar, äter på mitt hår och är allmänt dum.
som vanligt.
ute går solen ner.
som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0