Annorlunda marathon

Sagan om ringen-marathon med ingen mindre än EMMALINA
Alla tre filmer. Extended Version. Typ en totaltid på 10 timmar eller nåt.
Somnade klockan fem efter en halv kladdkaka, massa nyponsoppa, mjölk.
Kan verkligen inte hålla mig uppe längre, inte efter att ha spelat tennis
i tre timmar med hemska barn och snurrat i för många karuseller på tivolit
som ligger ca 50 meter ifrån mig.

Vi låg på mitt köksgolv och skrattade åt lyktstolpar och gröna grisar
efter att ha åkt Spiderman vilket resulterade i att Emmalina blev grön.

Sen tappade jag bort mina nycklar, varit tjurig hela dagen för det
och att allt gick åt helvete, missade ett värmande möte.
Bara för att hitta nycklarna i min mammas ficka..

Nu är jag för trött för att göra nåt och min kudde ser otroligt inbjudande ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0