känner mig duktig

har levt på skratt och leenden hela dagen.
Skuttat runt i korridorerna, letat efter det speciella leendet jag älskar
och när jag hittade det, blev jag hyper x10000
jagat emmalina, skrattat åt henne för att hon spottar banan på golvet,
skrattar åt mina egna skämt (som faktiskt är roliga!!! tycker jag... )
blivit skrämd av emmalina (mycket emmalina här.....) skriker som en gris då.
men sen låg jag på golvet efter att ha skrikit I'M JAVNA i ansiktet på henne.
Känner mig duktig som har har gjort matte idag eftersom det är nationella på fredag.
Dock finns det distraktioner som dyker upp i huvudet, hela tiden.
Men jag är glad att dom finns :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha skrattar varje gång jag hör 'Im Javna' xD det är för bäst! ;D

2010-04-15 @ 15:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0