och jag älskar att vakna upp till dina sms

Även fast det har varit mulet väder har mitt huvud och humör
varit uppe bland molnen. Det märks även på hur jag tänker.
Jag gör bort mig totalt och blandar ihop månen med solen och dill med persilja.
Snart blandar jag väl ihop björnar med giraffer

En jobbig religionsläxa blir genast mycket lättare med rätt sällskap
och jag har börjat packa inför fjällen-resan som ingen vill åka på.
När det äntligen är vår, sol och varmt blir det istället
blåmärken, danska barn och snowboard.

Och nathalie, jessica och jag höll i idrottslektionen.
Min fina yoga slutade med att jag knäckte ryggen.

Nu ska jag packa vidare och förbereda mig
för morgondagen stora äventyr :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0