brun,brunare, jag

Ligger som en fisk på min liggstol med ett tjockt lager kokosnötsolja överallt och steker så att det nästan fräser på alla stackars spanjorer. Och eftersom jag har stor fobi för alla maneterna som har lagt sig i vattnet är det inte så lätt att bada även fast det är 33 grader hett  luften och sanden är 89 grader varm. Fötterna smälter ju bort såfort man ställer sig i den. Många problem alltså. Snart tre dagar tills jag åker hem och det behövs eftersom jag börjar bli förkyld och behöver min medecin väldigt snart.  Har under dom senaste dagarna tittat på ormar, tigrar, dresserade sjölejon och simmat över fyra hajar och badat i en stor jäkla pool med tusen spanjorer tillsammans med en envis lillebror som vägrade att gå upp.
Är varm överallt förutom fötterna och det hjälper inte att aircondition står på 19 grader för det är fortfarande lika varmt... längtar hem till lilla kalla och regniga sverige men snart är jag ju där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0