efter moln kommer en jäkla massa sol, förhoppningsvis

Hör och häpna, det är molnigt i Spanien! Och jag hoppas att det inte håller i sig alltför länge. Vill gärna bli brun innan jag sätter mig på planet hem. På dom här fem dagarna i Spanien har jag hunnit med att...

* ...gå ifrån att vilja halshugga min lillebror utan ånger till att faktiskt kunna spela The sims med honom
* ...dragit ut Mamma på någon Balder-liknande berg och dal-bana på Terra Mitica, och hon var ju minst sagt gråtfärdig när vi var klara, medans jag skrattade rätt ordentligt,
* ...sakna hem ungefär 1000 gånger starkare än förut, men nu är det ju bara en vecka kvar
* ...inse att ha en kompis i Italien är väldigt bra då jag kan åka till Rom när jag vill (:D :D :D :D)
* ...slå mina rekord i Tetris ännu än gång.... nördvarning på riktigt!

Äta lunch, åka till Valencia, titta på film och äta för mycket godis är vad jag tänker göra resten av dagen.

Over and out punkt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0