matte, kyssar och undercover martyn

Sitter hemma på lunch och funderar på mycket. Under dom senaste dagarna har jag suttit på mitt framtida gymnasium och löst andra gradens ekvationer, funktioner och i stort sett hela Matte B-kursen, fast väldigt förkortad. Och efter att ha suttit med logik i huvudet i fem timmar har jag sprungit så snabbt som mina ben springer till min underbara Filip som får mig att skratta och tappa huvudet på samma gång och omvärlden har inte existerat. Jag har köpt 100 kilo godis för att fem minuter senare inse att jag inte var så godissugen som jag trodde att jag var, så nu har jag godis fram till jul, kanske.. Och i kväll blir jag antagligen ensam då någon jobbar, NÅGON drar till Jönköping (Jag kommer med skottkärran sen Emmalina, jag lovar !!!!) och någon dissade mig, men jag ska fördriva tiden med Sims, Spore och ekvationer (ja, jag är seriös.)
Nu ska jag springa iväg och springa på skolan, för det är tydligen vad vi ska göra i en timma....
Bra låt. Sådeså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0