pistiller,blåa bär och levande leksaker

Vädret är sådär roligt så att temperaturen på termometern ändrar från 31 grader till 21 grader. Det är kallt,soligt,regnigt, molnigt,klarblå himmel och blåsigt varenda dag och det känns mer som höst än sommar. Nästan en hel vecka i skolan och det känns bättre och bättre för varje dag som går. Igår fyllde jag och Filip fem månader så vi bakade blåbärspaj och tittade på Shanghai Noun, eftersom jag är så efterbliven och inte har sett den....
Idag väntas bullbak och sen Toy Story 3 med Filip och lillebrorsan och jag har hört att den ska vara riktigt bra ;)
Och till på måndag ska jag har lärt mig blommans delar... kommer bli spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0