spännande saker och sånt där

Lördagen var en riktig jackpotdag. Lyckades vara med två betydelsefulla människor, varav en sov över, baka bullar, gå på Toy Story 3, nästan gråta på bion, bli jättekissnödig av all Coca Cola och mätt av alla popcorn, insett att min pojkvän är bäst och undebarast(det visste jag redan men iallafall....) och varit jäkligt sugen på äpplen!

Nu på söndagsmorgonen har jag ätit en aning misslyckade pannkakor till frukost och skrikit femtielva gånger
på Drag me to Hell. Jäkla gammal tant som ger mig hjärtattacker utan paus, och geten också!!
På eftermiddagen har jag dragit i mig säkert tre koppar te och intressant nog städat ur garderoben.
Så nu ska jag göra lite fler intressanta saker som att läsa på blommans delar och läsa min engelskabok
och göra något åt min plötsliga julkänsla...






Kommentarer
Postat av: Emma

hahah, ja geten är ju fan helt freaky!



btw, hur e de annars? va ett tag sen.. :)

2010-08-30 @ 22:14:24
URL: http://emmapemma94.blogg.se/
Postat av: cecilia

sv. berätta allt sa du... hmm det kan bli ett långt medelande kan jag ju säga haha! nej men lär komma till viken snart så då får vi ta oss ett ordentligt snack du jag emma och astriiiid :D saknar er i riktigt rejält kan jag ju säga<3

men kan ju alltid säga så här att jag har det mer än GRYMT här i kalmar och trivs verkligen hur bra som helst!

kram<3

2010-09-05 @ 11:37:56
URL: http://ceciiliasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0