Pluggis pluggis

Extremt roligt att skolan ska sätta alla tretusenfemmiljonernittionio prov och andra saker
innan jullovet. (Okej, kanske lite överdriven siffra, men nära inpå) Dock blev jag lite trött på
matten och svenskan igår så jag övertalade lilla emmalina att komma över och bygga snökoja.
Det är obligatoriskt att bygga minst en varje år! Tre och en halv timme senare låg vi i den 2x3 meter stora kojan och skrattade och pratade om allt och ingenting. Tillbaks till skolan idag, och jag tog mig med klänning, tunna strumpbyxor och mina rayisar till skolan i 50 meter snö.
Tycker om mina rayisar (glasögon) Jag kan se jättelångt. Det är rätt häftigt.
Efter skolan traskade jag iväg med Filip, till Filip för att plugga matte och äta pannkakor.
Det var väldigt nice, trots att jag ägde ut mig själv, som vanligt.
Nu ska jag åter tillbaks till matteboken, och sen bädda ner mig i sängen med När lammen tystnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0