en hatt på huvudet och en dator i knät

efter den underbart korta skoldagen gick jag till Spa't
för att få min efterlängtade ansiktsbehandling.
kunde slappna av för första gången på länge och det behövdes.
Hem och börja packa till resan och det känns konstigt att
ta upp chinosbyxorna,tygskorna och bikinin.
Börjar bli trött på att inreda lägenheter både i hemkunskapen och tekniken.
Två tuber karlssons klister,kartong och målarfärg som får mitt rum att lukta blä.
Ikeas kataloger börjar tröttna ut mig.
La bitch (Greta) får följa med till skolan på fredag, får se hur det går.
Och Emmalina måste tvinga FrökenZ att få ta med sig sin mosters häst, bara är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0