kanel och choklad=bajs

Blanda inte en smoothie med choklad och kanel. Man kräks för att det är så äckligt.
Idag var det en väldigt bra dag på flera sätt.
Fick upp flåset genom att jaga och bli jagad över hela skolan av EmmaLina.
Jag var barnslig och gömde mig under ett bord nånstans.
Jag hittar allt på Facebook och somnar nästan på No-lektionen.
Började fundera på om univerum har något slut. Om man ramlar, vart hamnar man då?
Och svarta hål. Vart hamnar man om man ramlar i ett sånt?
Jag kanske ska bli astronom iallafall, eller filosof.

Om den jävla snöplogen utanför huset förstör min lillebrors och min snökoja som
tagit ca fem timmar att bygga så kommer jag att avlida. För dom som vill veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0