sjärnklart

Igår när jag skulle hämta min Sushi (hajmat oh-ha-ha) tittade jag på stjärnorna
och kände mig väldigt liten jämfört med dom, som jag alltid gör.
Mamma tycker nog jag börjar bli konstig, för varenda gång jag går ut
säger jag något som har med astronomi o göra.


Nördat mina stjärnböcker och har läst om ljusår,nebulosor
och andra nördiga astronomiska saker, så mitt huvud är proppfullt.
Efter min tre jobb(iga) tennistimmar tog jag mig en springtur för att lufta huvudet.
Suttit med mitt teknikarbete och jag orkar inte tapetsera och lägga golv
eller kleta med Karlssons Klister och sjunga med Kent
så jag ska se på min favoritfilm, äta min keso-blandning-med massa kanel
och sluta kolla om jag har nya meddelanden på mobilen och slappna av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0