tillbaka

att byta miljö kan vara kul. Men att byta från många plusgrader och underbar sol
till minusgrader och två meter snö känns ju lite trist.

Veckan har spenderats i varma Mellanöstern i Jordanien
Bott på PlasticFantastic-hotell med utsikt över Israel
och en halv mil till Saudiarabien (Vilket vi på något sätt lyckades hamna
när vi skulle inte till centrum.)
Vi har varit i Petra som nu är ett av världens 7 nya underverk.
4000 år gammal stad ute i öknen.
En man frågade mamma hur många kameler jag kostade
men jag var tydligen inte till salu.

Jag har hamnat i min Twilight-koma igen efter
att ha drogat dom vid poolen.
Sovit i samma rum som min lillebror vilket oftast
resulterade att jag ströp honom i tankarna.


Behövlig vecka helt enkelt och jag åker gärna dit igen!

kvällsutsikt





lillebror



favoritkamelen

Petra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0