valentine

alla kärlekpars heliga dag.
alla singlars självmordsdag.

Ohja, jag ska klara mig igenom den här dagen utan att hänga mig själv.. eller nåt.
För precis ett år sen satt jag i en bil påväg till Idre, tjurade och väntade på
något som aldrig kom. Har inga förväntingar i år heller, faktiskt.
PersonX härjar i huvudet och vägrar hålla käft och jag har tittat på en svettig
Tom Cruise i Mission Impossible med en tjurig lillebror som vägrar gå och lägga sig.
En halvmeter snö har lagt sig utanför dörren, funderar på och skotta nu. Jättepigg :D
Undrar vad grannarna tycker om det, mitt i natten..


juste fan... jag skulle va positiv till allt... jag kör en Positiv lista!
*jag har tennis idag, och person Y hoppar in istället för Amanda (vilket kan bli spännande :D :D)
*På fredag drar jag härifrån och då är jag 500 % glad (HEJ D-VITAMIN)
*Jag kom på att jag var modigare när jag vara liten(Var det positivt!??)
nu jag kom inte på nåt mer... fan vad.... positivt.

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; tack detsamma =)

händer i veckan?

2010-02-14 @ 11:30:59
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0