första helgen

i verkligheten. tre grupper tennisbarn.
Och jag gillar det! Detta kommer jag nog bara säga en gång.
Tennisgrupperna idag var JÄTTEBRA!! :D

nu skriver jag inget mer om det.

Iallafalll så blev det en halvtimmes pulkaåkning med väääldigt fina vänner.
hem till astrid och fika. plötsligt slår det oss attt vi har ett halvår kvar.
Ett halvår, innan vi slutar nian, vi som har gått tillsammans i tio år, går åt olika håll.

Fyfan vad jag kommer gråta på skolavslutningen

Och nu börjar ändå klassen kännas bra. Vi pratar mer med varandra, ibland.
Hemma har jag,syster och mamma gått tillbaks ca 25 år tillbaks i tiden.
Vi har förklarat vad mens är för alexander, ätit god mat och pratat dagisminnen.
Familjer kan vara väldigt bra ibland.

Nu ska jag nog sova efter 2,5 timmar av 2012.
Inte jättefina effekter, eller bra story så den får tyvärr lågt betyg.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0