ingen sovmorgon

Filmmaraton med mamma. Bara bra filmer.
Ångrade att jag hade bojkottat "Sommar med Göran"
HAHAHAH Skrattar fortfarande åt Ann Ahl(läs det högt för er själva)
Bra film helt enkelt.
jag vaknade klockan 7 idag. När det är helg. Så jag tittade på en film men den
sög så jag tittade på Sex & the Cityyyy :D
Har byggt koja med lillebror, vi lyckades nästan inte bråka.
Tennisen gick bra. Maffiabarnens pappa var äcklig och idag kom bästa kommentaren:
(dom skulle kasta bollar på rack och samla poäng)
(Barn1)JAG HAR SEX!!! JAG HAR SEX!!! TITTA JAG HAR SEX!!!
(Barn2)Men *namn*!! Sluta klappa dig på magen och säg att du har sex. Vi vill också ha!


Sämst humor, men barn är roliga...
Imorgon ny vecka,igen,och allt startar om.

Kommentarer
Postat av: mia

tack så mycket :)

2010-01-31 @ 20:47:38
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0