-Shrewsbury

Shrewsbury idag, som vanligt på onsdagar. Alltid kul med variation.
Hade ju då bestämt mig för att inte slösa så mycket pengar.
Slutade med att jag är ca 600 kronor fattigare, men det var värt det.
Väldigt svårt att stå emot alla dessa affärer och dess innehåll.

Sprang omkring tills vi hade så ont i fötterna att det kändes som
att dom skulle gå av. Traskar iväg till Starbucks, men där sitter
ju halva spaniens befolkning och några ryssar på precis varenda plats
men vi lyckades hitta ett italienskt café med världens godaste te och muffins.

När Cornelia och jag hade droppat av Maddalena hos några av hennes kompisar
och var påväg till bussarna, springer vi i fel riktning
eftersom jag går på min fantastiska magkänsla och "tror att det där hållet är rätt".
Och eftersom jag är född med det värsta lokalsinnet i universum
så gick ju magkänslan väldigt bra. Sprang omkring med Cornelia under
ett paraply, asgarvandes för att hon låter så roligt ibland, hittar fel kyrka
och upptäcker att bussarna är åt andra hållet stan och att dom skulle gå inom
fem minuter. Lyckligtvis finns det ju snälla britter :)


Världens sötaste strumpor från Topshop



En till liten kärlek från Topshop






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0