arlanda-heathrow-hogwartståg?

Sitter på gate F-63. Själv.Nervös?
Jo, klart det kryper i kroppen. Litegrann.
Kramade om familjen innan dom försvann bakom
säkerhetskontrollen.
Mamma har en fundering om att jag kommer
hamna på ett Hogwartståg och åka någonstans
långt ut i skogen där jag ska lära mig svartkonster.
Själv har jag ingen aning....
Flyget går om exakt 57 minuter, så jag ska väl sätta
mig och försöka läsa nånting.. eller lyssna på tjejen
som sitter framför mig som spelar spel med hög musik...

Kommentarer
Postat av: agnes

åhhh ha det bäst nu! Vi måste fixa datorerna med Ichat så att vi kan snacka hihi (y) då kan du gå runt med datorn på skolan och visa hur det ser ut och så kan jag visa dig hur det ser ut här haha ;D Tänkte säga kolla in alla snygga killar nu! Men kom på att du och Filip är ju ihop haha snacka om att jag är borta ..... xd

Kram<3

2010-07-04 @ 10:21:34
URL: http://ceciiliasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0