burkar, ont i fingrar och varma mackor

Känner mig lite boring när jag dissar alla discomänniskor och Lady gaga
men ikväll vill jag sitta med mina nyinköpta mjukisbyxor med fickor (!)
redigera bilderna från Chester , äta på min ost-kyckling-chili-varma macka
och prata knark och hur man smugglar in det hit på Concord på bästa sätt med Filip.
Chester var trevligt (äldsta staden i storbrittanien för dom som vill veta)
Mysiga hus och trevliga människor. Höjdpunkten var sushibaren, första nyttiga
maten på en vecka.. hemskt... men gott var det!
Tillbaka till Concord med ömma fötter och många påsar.
Imorgon blir det den Aktiva dagen för mig och Cornelia
men nu ska jag fortsätta med det jag ska göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0