choklad och långlöpning

jag VANN fototävlingen!! :D
Och jag vann en stor jäkla ask choklad vilket gjorde
saken bättre! Och den ska delas med kära Cornelia för
det har vi lovat varandra. Och såklart satsar jag på att vinna nästa tävling
med temat action, och har fått riktigt bra bilder i poolen.

Lite senare så vet jag inte om det bara var jag eller chokladen
som fick mig att springa runt runt på springbanan som en idiot
i en och en halv timme i konstant ösregn. Eftersom alla
spanjorer tar löpbanden finns det ju inte så mycket val
men det var totalt värt det. Men jag börjar ledsna riktigt ordentligt
på regnet. Det har öst ner nästan hela dagen, och jag hoppas att
det kommer bli fint väder i Cardiff på lördag, även om jag inte ser fram emot
den tre timmar långa bussresan...



Bilden jag vann med :) Från Sushi-baren i Chester


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0