mycket jag idag....

Ännu en dag här.
Jag har blivit Ms De's favorit på simningen.
Jag har ätit säkert 1000 bananer.
Jag har lärt mig mer om engelsk grammatik, hur man sätter ordning på adjektiv.
Jag har gjort en fantasiö.
Jag är med i en fototävling.
Jag ska sitta på Starbucks imorgon med Cornelia och dricka te.
Jag vill att det ska vara billigt att ringa hem till Sverige så att
jag kan prata med mamma, eller att hon på nåt sätt lyckas skaffa Skype
för jag har lite hemlängtan, eller rätt stor längtan.
Jag är jäkligt trött på regn och kallt väder medans alla svenskar bor i Afrika-väder.
Jag tycker inte om att kolla på klockorna här för tiden går 100 gånger
långsammare än vad dom gör hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0