och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta

En tre timmar lång bussresa till Cardiff, Wales
var dagens aktivitet. För alla historieintresserade var
museumen och slotten den största attraktionen, men jag hängde
på mitt fina gäng på en väldigt lång runda i staden som inte var
så liten. Och min härliga träningsvärk från min springrunda
har suttit i hela dagen, och pågrund av den kan jag inte gå i trappor
eller böja på benen särskilt bra. Och jag tror det mesta vi köpte var
mat, för det finns så mycket mat överallt, och allt såg så gott ut :D
Kvällen ska spenderas med Cornelia, varma mackor, film och bara mys.

Och sedan har jag lyssnat lite för mycket på Vintervila och läst igenom
varenda ord, speciellt dom tre orden för det är mina favoritord,
även fast det kittlas i näsan och jag måste blinka tusen gånger
varje gång jag tänker på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0