Stockholm och jag är lycklig som fan

I Stockholm och börjar förbereda mig inför imorgon.
Om 19 timmar sitter jag på ett plan till Storbrittanien
där jag ska spendera nästan fyra veckor
på en internatskola mitt i ute på landet
och vädret ser regnigt ut.....
Men att börja dagen med att hämta ut min
Macbook från Inlife slog nästan allt!
Och sedan spendera hela dagen på
Gröna Lund bland all dundrande musk
och snurrande karuseller. Fick åka både
Insane och Fritt fall HELT själv eftersom min
lillebror på nio år inte vågade, men jag förstår honom helt
och hållet....
Och även fast jag får lite tårar i ögonen så
fort jag ser gula bilar så vet jag att jag
kommer tillbaka och när jag gör det
kommer jag att vara lycklig,lyckligare och lyckligast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0