godnatt och godmorgon, det är en vecka tills Spanien!

En trasig axel gjorde att jag satt och slog mina rekord
på tetris istället för simträning. Och eftersom tetris är väldigt
bra om man vill öka sitt IQ så var det ju inte helt fel.
Dagens lektioner bestod av personlighetstest, iq test
och våra improviserade teateruppträdanden.
Sprungit sönder min ben totalt, men det kommer nog
kännas mest imorgon. The big fear of sore muscles, or something!
Men att springa till Life in Technicolor ii i cats & dogs-regn
är ju en springares dröm, iallafall min då..

Så det kommer kännas helskönt att sätta sig på ett äkta
Harry Potter-tåg imorgon och vila ögonen mot det brittiska landskapet
som slår Sveriges med girafflängder!!
Och ladda inför London på söndag!
(Trodde det var på lördag, så var det inte det! ;Ppp;Pp;Pp;pPp)

Nä nu ska jag ta min roliga humor med mig och sova med en
alvedon så jag inte vaknar upp som en mumie imorgon...
för det är inte så kul..
nä..
jaa...

Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0