volleyballdagen

utkommen från dushen som har tinat upp mina fötter till isbitar.
ja, det är freaking kallt här, inte som i Sverige, väldigt varmt...
Hela dagen har det varit International Volleball-day
och istortsätt alla människor här har satt sitt land i ansiktet
med hjälp av flaggor. Själv började jag med två små flaggor på kinden,
men det slutade med att jag gick omkring med en stor jäkla svensk flagga i ansiktet
och sett ut som en Avatar och den blå tjejen i X-men!
Kollade på volleyball tills både Cornelias och min rumpa tröttnade på att sitta
så vi tittade på "Det regnar köttbullar", vilket inte var en bra idé när det var tre timmar
till middagen samtidigt som man var hungrig. Köttbullarrrrr...... MmMmmMMMmmmm

OCH jag har fått TVÅ leenden från min elaka husmor på en dag och sett Concord's
sommarkurs-ledare Ms Butler LEKA vilket är lika ovanligt som att se en levande dinosauriei nutid.
Men att gå från hatad till två leenden har konstigt nog resulterat i två stora glädjehopp...

Imorgon väntas en tre timmar lång bussresa till London och jag
försöker övertala mig själv att sätta mig på ett plan hem
utan att någon märker det... Lycka till
Och jag borde sova, men jag har ingen sovlust.. men jag har ju redbull
i mitt säkerhetsskåp...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0