A lots of bananas, och min mage är rolig..

Veckans första läxföhör på Emphasis, betoning i texter gick rätt bra.
Så blir det om man hamnar i Advancedgruppen men jag kan inte klaga.
Eftermiddagen har spenderats i poolen och jag har tävlingssimmat med italienska
simmare.Killar dessutom, så jag tycker jag lyckades bra med min tredje plats.
I våran writingclass med Ms Turner har vi gjort en klassblogg som finns här. Dock
är det bara jag än sålänge som har skrivit någonting..

Jag och Cornelia lever på sallad, bananer, maltesers och dom
extremt goda toasters som finns att köpa i West End på kvällarna.
Och imorgon ska vi till Chester (eller som britterna uttalar det Chest'AH)
och vi ska hitta sushiresturangen


Kommentarer
Postat av: nathalie

jo.. det är vad jag också har hört :/

2010-07-11 @ 21:28:20
URL: http://nathaliieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0