Uppdatering

Har man sommarlov så har man
och den eftersom min tid är extremt värdefull
och jag vill hinna med så mycket som möjligt innan
jag åker så har jag inte tid med datorn (förutom Spotify och filmer...)

Tisdag

Cecilia flyttade så vi var hos henne och lämnade en fin
flyttningspresent med bilder på oss alla. Tårarna var rätt oundvikliga.
Unokväll/Kubb med Petter,Ästrid,Emma,Tessan,Hampus och Filip.
Och vissa har ju limmat fast sig själv med karlssons klister...



Onsdag


På eftermiddagen firade vi Maja, sådär en månad för tidigt, med grillat, pannkakstårta, bad
och tipspromenad.





Torsdagen

Spenderade halva dagen med Filip, resten av dagen hemma
och kvällen spenderades med en Vitamin Well och en behövlig godisburk
och ett flertal episoder True Blood.



Fredagen

Med en mage som mådde skit och gjorde ont bodde jag hos Emma-Lina.
Vi dansade runt midsommarstången med alla andra hundra söta barn
spelade kubb och kollade på en och en halv skum film. Två alvedon
och godnatt på kudden.

Lördag

Ett morgondopp somm piggades upp. Emma och jag tog tid
på hur långsamt vi åt och vi kom fram till att det tog ca 13,5 minuter
att äta en macka...
Hem med en krånglig mage, satte mig i solen med en whisky
och en bra bok. Nu sitter jag här, letar vart i Stockholm man
kan köpa macbooks och nätadaptrar, samtidigt som jag har börjat
småpacka och passar hunden Ebba som sitter under
skrivbordet....

Kommentarer
Postat av: Emma

sv. haha ja de e ju de bästa (y) ;D



..Hur har du de annars då? (:

2010-06-26 @ 19:24:31
URL: http://emmapemma94.blogg.se/
Postat av: cecilia

åhh jag saknar Uno och Kubb med er! kan ju knappt läsa det här haha.... Och nu blir jag på ännu sämre humör för det luktar grillat in på mitt rum från grannarna..... Jag saknar er..... Bara så att du vet liksom.... HAHA sitter dom ihop så hårt?? XD..... Du kan väll hälsa alla från mig nästa gång ni träffas allihopa....

älskar dig<3

2010-06-26 @ 19:35:41
URL: http://ceciiliasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0