next to the right one

Hur hemsk tisdagen än varit, hur mycket jag har förbannat
våra lärare, hur mycket jag har velat förgöra allt som innehåller
ordet energi, finns det stunder som totalt blåser bort allt
dåligt här i världen. Oljekatastrofer, skeppskapningar
och läskiga personer slutar existera i några timmar
och jag är där jag vill vara, med mysmusik på spotify
eller bara ljudet av andetag, för där är jag lyckligast.

Failade big time på nationella i matte.
åker därför eventuellt hem tre dagar tidigare från spanien
för att hinna med en mattekurs med Barbie Ken och HyperMAN.
känns bara roligt, men vad som helst för att åka hem från spanien tidigare...

Kommentarer
Postat av: cecilia

om du går den mattekursen så lär du ju få dig ett gott skratt i alla fall haha :)

2010-06-04 @ 09:05:01
URL: http://ceciiliasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0