En av dom bättre dagarna

En planerad cykeltur med Emsa-Lina ut till Händelöp
var världens mest pain in the ASS! En timmes uppförsbackar
kändes ordentligt i benen och i rumpan.
När vi äntligen var framme blev det skönt att sitta
och titta in i den något kalla solen och äta mosade
pannkakor med frysta bär, dricka nyponsoppa
och skratta åt dagens händelser och Twilight och diverse andra saker.


Och jag är superpepp inför Astronomilägret i Stockholm imorgon.
HAHAHHA det är nästan pinsamt att säga det. Astronomiläger.
Jag ska alltså spendera helgen med supergeekar och föreläsande
människor från rymdgymnasiet i Kiruna. Spännande,spännande.

Om jag överlever kanske jag skickar en hälsning från Facebook.
Om inte, kan ni trösta er med att jag sitter och äter
Klebbestift nära någon nebulosa 10000 miljoner ljusår bort

Kommentarer
Postat av: astrid

ÄDER DO KLEBBESTIFDT HAHAHAH :D

2010-03-24 @ 21:56:27
URL: http://astriidg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0